Buat Pr4nk Pegang Bini Orang, Ntizen Beng4ng Dengan Budak TikT0k Ini

Tidak dinafikan ada yang sanggup melakukan apa sahaja untuk meraih populariti serta menjadi terkenal di media sosial dengan cara mudah.

Jadi tidak ha1ran jika ada yang melakukan perkara di luar batas tanpa mengambil kira sensitiviti serta risik0 yang akan diterima kelak.

Baru-baru ini, tvlar video pr4nk dilakukan oleh seorang pr4nkster di aplikasi TikTok. K0nten video tersebut dimana pr4nkster tersebut menarik tangan wanita lain sesuka hati dipercayai isteri orang.

Tindakannya itu membuatkan suami kepada wanita berkenaan terkejvt dan timbul kekec0han ketika itu sebelum pr4nkster berkenaan dengan sel4mba meminta maaf.

Video itu mendapat pelbagai reaksi daripada ntizen yang bengang dengan konten tersebut serta berhatap pr4nk seperti itu dihentikan dan meminta supaya membuat konten yang berfaedah.

Tidak kurang juga, ada yang berharap pr4nkster tersebut ‘kena’ dengan individu yang akan melawan balik ketika dia melakukan video pr4nk seperti itu.

Dalam pada itu, ada yang mengatakan individu yang di pr4nk itu juga merupakan pelakon dan sebenarnya ntizen yang kena pr4nk.

SUMBER: mstar

Be the first to comment on "Buat Pr4nk Pegang Bini Orang, Ntizen Beng4ng Dengan Budak TikT0k Ini"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*