Ira Kazar Rapat Dengan Skand4l Shuk? Bekas Kawan B0ngkarkan!

Penddahan yang dibuat oleh Puteri Sarah Liyana berkenaan rumah tangganya yang diganggu oleh selebriti muda, Ira Kazar baru-baru ini agak mengejvtkan ramai.

Puteri Sarah juga sempat mempertika1kan tindakan tidak bermoral anak kepada pelakon senior, Kazar Saisi itu yang tak pvtus-pvtus mengganggu suami orang sedangkan dia sudah mempunyai teman lelaki.

Oleh sebab itu, seorang wanita yang memperkenalkan diri sebagai ‘bekas’ kawan kepada Ira telah tampil mended4hkan perangai sebenar selebriti muda itu yang dikatakan menjadi punca perg0lakan rumah tangga antara Puteri Sarah dan suaminya hampir 3 tahun.

Menurut wanita dikenali sebagai miraabakri yang dikongsikan melalui Insta Story, dia telah mengenali Ira Kazar sejak 19 tahun lalu.

“Takkan lah tiba-tiba Syamsul terheg3h-heg3h kat kau. Siapa kau? Benda takkan jadi kalau kau tak tawar sesuatu.

“Aku bukan tak kenal kau perempuan. Kau kalau bab benda macam ni kau laju je. Yang penting laki tu h0t dan kaya. Kau psik0 mamat tu, kau acah orang kejar kau pula,” tulisnya.

Tambahnya, sejak mereka masih berkawan, dia kerap kali menegur sikap Ira namun langsung tidak diendahkan.

Selepas mengetahui Puteri Sarah telah menjadi ‘mngsa’ kepada sikap bekas rakannya itu, dia akui cukup s1mpati dengan nasib yang men1mpa pelakon berkenaan memandangkan kerap menerima ugvtan serta ganggvan daripada Ira.

“Kalau kau sekks1 tapi perangai macam svndal, kau ingat orang nak buat jadi bini ke? Kau dah perangk4p dia, lagi mahu sembang kuat. Sebab tu aku cakap kerja! Kerja! Sebab bila kerja, kau tak sibuk nak itu ini. Ada duit sendiri,” kata Mira.

Dalam pada itu, Mira sempat menegaskan yang dia sama sekali tidak mereka cerita kerana mendapat sumber yang sahih serta dia sendiri pernah berkawan dengan Ira.

Walau bagaimanapun, dalam hal ini dia tidak mahu orang ramai menyentuh perihal bapa kepada selebriti muda itu kerana pelakon senior berkenaan merupakan insan yang baik serta tidak terlibat dalam permasalahan yang dibuat oleh anaknya.

Mira juga mend4kwa Ira berkawan wanita yang pernah menjadi skand4l Shuk Sahar dan tindakan mereka menganggu rumah tangga orang juga hampir sama.

Dalam perkongsiannya yang lain pula, Mira menyatakan apa yang didedahkan itu bukan fitnah tetapi kenyataan. Ujarnya lagi, disebabkan Puteri Sarah tidak mahu membuka cerita, biar dia yang ceritakan perkara tersebut dahulu.

Terdahulu, Puteri Sarah ada memberi am4ran kepada Ira Kazar supaya tidak lagi mengangu rumah tangganya sedangkan dia  sudah mempunyai teman lelaki.

Puteri Sarah juga meminta anak kepada Kazar Saisi itu menjaga marvah dan tidak sibuk merebvt suami orang yang tentunya sudah mempunyai keluarga.

Menjengah ke ruangan Insta Story Puteri Sarah, dia ada memuat naik kembali perkongsian daripada Mira dan meminta ntizen yang mahu tahu cerita sebenar untuk membaca sendiri apa yang ditulis oleh bekas kawan kepada Ira.

Walau bagaimanapun setakat ini belum ada kenyataan daripada pihak Ira Kazar memandangkan dia seakan mengambil langkah berdiam diri sahaja.

Suami Puteri Sarah juga masih lagi belum mengeluarkan sebarang penjelasan dan diharap rumah tangga mereka dalam keadaan baik-baik sahaja.

Sumber : Instagram Puteri Sarah, Miraabakri

Be the first to comment on "Ira Kazar Rapat Dengan Skand4l Shuk? Bekas Kawan B0ngkarkan!"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*