Lelaki Ini Panggil Ustaz Dengan Panggilan Sayang. Semua Yg Dalam Kelas Online Gelak Sakan, Ini Reaksi Ustaz Tersebut

Belajar mennerusi kelas atas talian bukan satu perkara yang as1ng lagi sejak negara dilanda wabak C0vid-19. Malah, pembelajaran atas talian itu diibaratkan juga dapat menjaga para pelajar dari dijangkiti wabak berkenaan.

Bagaimanapun, sejak dari awal ia dikuatkuasa, pelbagai kerenah lucu atau perkara tidak terduga ketika mengikuti kelas online itu berlaku.

Tersilap panggil ustaz jadi sayang.

Seperti yang dikongsikan oleh pengguna TikTok dikenali sebagai Dzafri_ ini apabila memuat naik video rakannya yang memanggil ustaz mengajar dengan panggilan ‘sayang’.

Bukan sahaja ustaz berkenaan yang mengejut namun rakan-rakan yang sama-sama berada didalam google class berkenaan juga sama tersentak sebelum ketawa beramai-ramai.

Situasi menjadi kekok buat pelajar lelaki berkenaan apabila dirinya menjadi bahan ketawa rakan sekelasnya memandangkan dia terdapat soalan yang infin diutarakan pada ketika itu.

Sehubungan dengan itu, rata-rata warganet yang menonton perkongsian tersebut turut sama terhibur apabila melihat video yang dimuat naik.

VIDEO:

Malah, mereka juga berseloroh bahawa pelajar berkenaan sedang bebalas mesej dengan kekasihnya. Namun turut memuji ustaz berkenaan yang melayani kerenah pelajar tersebut.

Auto blushing ustaz

Ustaz pun kemain layan

SUMBER: TikTok (Dzafri_) via Redaksi

Be the first to comment on "Lelaki Ini Panggil Ustaz Dengan Panggilan Sayang. Semua Yg Dalam Kelas Online Gelak Sakan, Ini Reaksi Ustaz Tersebut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*