Rakaman K0nvoi Lamborghini Blkin Kec0h Di Lebuh Raya. Habis La Pemandu F0rd Ranger Kena Jual Tanah Bayar Gantl Rugl

RAKAMAN memaparkan pacuan empat roda (4×4) jenis Ford Ranger yang mel4nggar sebuah Lamborghini tvlar di media sosial.

Dalam rakaman yang dikongsi, konvoi kumpulan kereta mewah itu sedang bergerak di lebuh raya sebelum diekori rapat Ford Ranger putih itu.

Ford Ranger berkenaan dilihat dipandu secara berbhaya dari laluan kanan ke kiri sebelum bergerak ke tengah semula, seolah-olah cuba mengh1mpit konv0i kereta mewah tersebut.

Tidak lama kemudian, Ford Ranger tersebut mel4nggar sebuah Lamborghini berwarna hijau dari bahagian sisi sehingga ia beralih ke tepi laluan.

Dkwa seorang ntizen menerusi ruangan komen TikTok, kereta Ford Ranger itu dipandu dalam keadaan mabvk.

“Ford ni lepas l4nggar Lambo hijau, dia lari kemudian l4nggar beberapa kereta. G3ng Lambo kejar dan sekat dia. Driver mabvk,” tulis Azizulaziz di ruangan komen.

Rata-rata netizen turut meluahkan rasa terkejut, malah ber4ng dengan tindakan pemandu Ford Ranger tersebut yang ‘berani mat1’ mel4nggar kereta mewah yang bernilai jutaan ringgit.

“Nombor (plat) Ranger sudah ada. Nanti dah kena tangkap, jual itu ranger pun belum tentu boleh repair Lamborghini tu. Adoi.

“Tak ada video pemandu Ford tu ke? Kalau ada lagi elok boleh buktikan betul pemandu Ford tu mabvk. Nak komen lebih-lebih tak tahu cerita betul.

“Fuh langgar Lambo. Makan modal nak repair.

Ford ni lepas langgar Lambo hijau, dia lari kemudian langgar beberapa kereta. G3ng Lambo kejar dan sekat dia. Driver mabvk.
“Naya Pak Karim lau l4nggar Lamborghini bos. Masaklah kau, jual tanah lah kau.

“Simple, Kalau dah ramai-ramai konvoi ni biasa menyusahkan orang. Ada yang kepala g1la dah p4nas hati jadi macam ni la.

“Ni bukan mabvk. Ford Ranger tu saja nak ajar sport car,” tulis beberapa ntizen pula.

Ford Ranger putih yang dikepung sekumpulan konvoi kereta mewah.

Bagaimanapun, punca sebenar kejadian masih lagi menjadi tanda-tanya.

Dalam satu rakaman berlainan, kelihatan Ford Ranger tersebut dikepung di tengah lebuh raya oleh konvoi kereta mewah berkenaan.

Malah, beberapa individu, dipercayai terlibat dalam konvoi itu turut berlegar-legar di lokasi tersebut.

Dua rakaman tvlar itu meraih lebih 100,000 dan 80,000 tontonan di TikTok.

SUMBER: MSTAR

Be the first to comment on "Rakaman K0nvoi Lamborghini Blkin Kec0h Di Lebuh Raya. Habis La Pemandu F0rd Ranger Kena Jual Tanah Bayar Gantl Rugl"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*