Gadis Kecew4 Diej3k Anak Dukun Oleh Ntizen, Skali Dia Tunjuk Satu Video Buat Ramai Terkejvt

Jiwa orang lama memang berbeza dengan anak muda, baik dari segi gaya pemakaiannya, mahupun hobi mereka yang lebih gemar akan sesuatu menenangkan.

Begitula yang dihadapi oleh seorang gadis bernama Lehaa.

Digelar anak dukun sebab hobi ayah

Begitulah juga yang dilakukan oleh bapanya yang suka mengumpul koleksi barangan antik, namun sisalah tafsir pula oleh segelintir ntizen di luar sana.

Menurut pemilik akaun bernama Lehaa, dia pernah digelar anak dukun hanya disebabkan rumahnya dipenuhi dengan koleksi barangan lama yang dikumpul ayah.

Pun begitu, tidak pasti maksud tukang komen berbuat demikian, tetapi yang pasti dia agak kec3ewa dan menegaskan bahawa bapanya bukan seorang dukun seperti sangkaan orang.

Lehaa mnegaskan yang bapanya peminat dan pengumpul barangan lama. Koleksi ayah sememangnya terlalu banyak sehingga memenuhi seluruh ruang rumahnya, lihat video berikut.

Sabar kak…”

Walaubagaimanapun, rata-ratanya memahami penyampaian Lehaa kerana ada juga yang pernah berdepan situasi sama dan apa yang boleh dilakukan hanya sabar kerana tahu bahawa mulut manusia bukan kita yang kawal.

“Tak semestinya dia dukun”

SUMBER: Tiktok Lehaa, Redaksi

Be the first to comment on "Gadis Kecew4 Diej3k Anak Dukun Oleh Ntizen, Skali Dia Tunjuk Satu Video Buat Ramai Terkejvt"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*