[VlDEO] “Kata nak pergi tandas..” Gadis Terkedv DitinggaIkan Lelaki di Kedai Makan

Jika anda bertemu dan keluar untuk m4kan bersama 0rang tidak d1kenali khususnya yang berlainan jant1na, anda diminta untuk lebih berhati-hati, terutama bagi wan1ta.

Ini kerana pelbagai kemungkinan boleh terjadi apabila berseorangan, dan yang lebih penting, keselamatan harus diutamakan dalam situasi apa sekali pun.

Seperti kisah gadis ini yang telah tvlar di aplikasi TikTok ini apabila tidak menyangka apabila ditinggalkan begitu sahaja di kedai makan seorang diri.

Ditinggalkan sendirian di restoran, Dia menghadapi situasi berikut ketika kenalannya selesai makan dan memberitahu bahawa dia mahu ke tandas sebentar.

Dia mahu pergi ke tandas tetapi masih tidak muncul selepas satu jam. Namun begitu setelah hampir satu jam menunggu di restoran, kelibat kenalannya masih belum muncul.

Kemudian dia cuba menghubungi kenalan itu, tetapi panggilan gadis itu tidak dijawab.

Gadis itu juga pening dan tidak tahu dia harus menunggu lebih lama atau pulang ke rumah kerana dia sudah malu apabila tingkah lakunya juga diperhatikan oleh orang yang duduk di sebelahnya di restoran. Gadis itu juga membayar makanan mereka.

Gadis itu juga mendedahkan bahawa ketika memesan makanan pada awal kedatangan mereka, dia secara sukarela membayar makanan itu terlebih dahulu, kerana lelaki itu mendakwa dia tidak memiliki wang tunai.

Oleh kerana kenalannya itu tidak muncul-muncul, gadis itu menghubungi ibu dan teman lelakinya untuk datang ke restoran berkenaan.

VIDEO:

Rupanya gadis itu dan kenalannya berjumpa di restoran berkenaan atas urusan kerja dan tidak menyangka dia akan menghadapi situasi sebegitu.

Memasuki bahagian komen, rata-rata warganet juga bersimpati dengan nasib yang menimpa gadis itu. Malah, mereka juga menasihati gadis-gadis lain agar sentiasa berhati-hati ketika bertemu kenalan yang tidak dikenali dan membawa teman bersama untuk keselamatan.

Sumber: Tiktok

Be the first to comment on "[VlDEO] “Kata nak pergi tandas..” Gadis Terkedv DitinggaIkan Lelaki di Kedai Makan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*