“Di Mana Ada Kemahuan, Di Situ Ada JaIan” – Akak ‘Lstimewa’ Lni Hanya Guna Bahasa Lsyarat Ketika Mencari Rezeki Dalam FBLive

Sudah pastinya, dalam keh1dupan ini ada pelbagai d.vgaan h1dup yang perlu dih.adapi dan set1ap dugaan itu had1r sesuai deng4n kemampuan diri untuk menempvh1nya.

Misalnya, ada yang dilah1rkan sebagai Orang Kelainan Upaya (OKU) dan ia sedikit sebanyak sudah tentu membataskan akt1v1ti keh1dupan seharian.

Walaubagaimanapvn, dimana ada k.emahuan disitu ada jalan. Sesuai dengan pepatah berkenaan, kegigihan insan istimewa seperti yang viral di laman Twitter ini wajar kita kagumi, s0k0ng dan beri perhat1an.

Menurut perkongsian pem1lik akaun BENJIE, seorang wanita yang tidak kekok membuat fb l1ve menjual barang secara atas talian biarpun berkomunikasi menggunakan bahasa i.syarat.

Insan hebat ini selalu membuat fb l1ve menggunakan akaun facebook bernama Zetty Suf1yyah. Berikut adalah fb l1ve yang dibuat olehnya dan berkomunikasi menggunakan bahasa isyarat.

Menjengah ke ruang komen, rata-rata net1zen meninggalkan komen pos1tif dan memuji usaha wan1ta ini yang tidak menjadikan kekurangan diri sebagai penghalang untuk meneroka peluang bisnes.

Jika anda ada kesempatan, bolehlah menjenguk ke facebooknya seketika dan menyokong bisnes yang diusakannya.

Sumber: siakap keli

Be the first to comment on "“Di Mana Ada Kemahuan, Di Situ Ada JaIan” – Akak ‘Lstimewa’ Lni Hanya Guna Bahasa Lsyarat Ketika Mencari Rezeki Dalam FBLive"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*