“Elok dari Iqbal” Dato Vlda Perkenal PA Baru, Gaji Yang Dia Dapat BukanSlkit

Petaling Jaya – Sebelum ini, tular berkenaan kisah hubungan antara Datuk Seri Vida bersama Iqbal Zulkefli yang merupakan bekas pembantu peribadinya menjadi bualan ramai.

Menurut laporan, Datuk Seri Vida sebelum ini ada mencari pembantu peribadi baru dan perkara ini dikongsikannya sendiri menerusi akaun Instagram.

Pengasas k.osmetik sensasi, Datuk Seri Vida baru-baru ini sekali lagi menc.uri perhatian netizen selepas memuat naik iklan mencari pekerja sebagai mengisi posisi pembantu peribadi menerusi Instagram miliknya.

Menerusi posting berkenaan, Vida turut meletakkan ciri-ciri untuk menjadi pembantu peribadi dengan gaji lumayan iaitu sebanyak RM 10,000. Ciri-cirinya adalah lelaki bujang, berusia antara 25 hingga 30 tahun.

Wajib handsome. Untuk perempuan ada jawatan lain ya,” tulisnya ringkas sebagai kapsyen.

Lalu, perkongsian tersebut pantas menerima reaksi ramai, yang mahu mencuba nasib dan tidak kurang ada yang mengusik dengan meninggalkan komen berbaur jenaka.

Pembantu Baru Dato Vida

Bismillah, PA baru saya Abang Qu. Buat yang baru ikuti saya, dah lama saya cari PA untuk bantu saya. Ramai yang hantar resume. MasyaAllah semua hebat hebat.

PA baru saya ni abgqu1 pemalu sikit orangnya. Saya pula jenis yang Happy sokmo haha. Ntah tak tahu macam mana nanti. Doakan ye, semoga kemasukan dia memberi barokah.

Rezeki semua rahsia Tuhan, tak tercepat tak terlambat. Mana la tahu yang komen di positif positif di posting ini dapat Rezeki Hadiah dari saya? Tiber haha. InsyaAllah doakan tau perniagaan QuPuteh saya berikan manfaat kpd semua orang.

Kehadapan PA baru saya Abang Qu, kerja baik baik, dikasihi team QuPuteh . Teruskan semangat untuk sama sama kami memberi manfaat kepada semua. Aaminn

Reaksi Orang Ramai
QUPUTEH,QUPUTEH ,BARU LA PUTIH. semoga perniagaan Dsv semakin maju dan diberkati allah amin.

Semoga dato murah rezeki, saya suka tgk pakaian dato sooo lawa dan tahniah utk PA baru dato moga tahun 2022 membawa impian dan sinar utk bu.siness dato amin.

Mudah2n Dato Seri Vida diberikan Panjang Umur, Sehat Dzahir Batin, Dilapangkan Rizqinya, Senantiasa Mendapat Kemudahan segala urusan2nya, mendapatkan Li.ndungan, Kes.elamatan, pertolongan dr Allah SWT.

Tahniah kepada PA baru dato. semoga semangat dan terus menjdi yg terbaik Aamiin. buat dato kita sama-sama doakan yg baik-baik. dan buat kita semua semoga sentiasa dimurahkan rezeki panjang umur sehat walafiat dijauhkan aamiin.

Barula puteh cantik sedondon selamat berkhidmat bersama team qu puteh abangqu keja elok2,kena rajin,sabar,jujur dan amanah semoga serasi dan niaga Dsv terus berjaya.

Apa lagi salah saya – Vida

JIKA sudah namanya Datuk Seri Vida, apa sahaja yang dilakukan pasti mencur1 perhatian waima
tergelak kecil sekalipun.

Vida sekali lagi menuai perhatian ramai apabila menitiskan air mata dalam sebuah video yang dimuat
naik dalam media sosial.

Menerusi video yang dirakam selepas pulang dari konsert Big Stage 4 itu, Vida memberitahu, dia tidak faham mengapa masih ramai mempersoalkan setiap perkara yang dilakukannya termasuk tugasnya sebagai Presiden Ntizen.

“Apa lagi salah saya. Kenapa tidak boleh terima setiap perkara yang saya lakukan?

“Saya masih dikecam sedangkan sudah menjaga perangai dan kata-kata sebaik mungkin. Buat macam mana pun, tetap dibenci netizen, sedih hati saya.

“Depan orang saya nampak gembira, tetapi sebaliknya, hanya Allah sahaja yang tahu segala kesedihan yang dialami,” katanya.

Alahai sedih pula hati membaca luahannya. Dia juga seorang manusia yang mempunyai hati dan perasaan.

Jika dikec4m bertalu-talu setiap hari, manusia mana yang tidak sedih.

Harap Vida jangan terlalu melayan semua komen negatif. Terus menceriakan hari-hari rakyat Malaysia ya.

MIZZ LAHAR: Harap ada pengarah tempatan dapat menghasilkan drama Layangan Putus versi Malaysia. Lain macam 1mpak drama Indonesia itu dalam aplikasi TikTok.

VIDA hairan dan sedih mengapa dirinya sentiasa dikec4m meskipun sudah berusaha memberikan yang terbaik sebagai Presiden Ntizen Big Stage 4.

Kredit: OM, Kosmo

Be the first to comment on "“Elok dari Iqbal” Dato Vlda Perkenal PA Baru, Gaji Yang Dia Dapat BukanSlkit"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*