Aura wanita ke-19 makin pudar, Bkas Isteri DaiFarhan Dah Tak Brtudung, Sekali DrErin Blas Buat Ramai Trdiam

Kuala Lumpur – Bekas isteri kepada pend.akwah media sosial Da’i Farhan, Dr Erin khabarnya sudah pun mendirikan rumah tangga selepas berc.erai dengan bekas suaminya itu pada 27 April 2020.

Dr Erin atau nama sebenarnya Noorainul Naqim Mohd Radzi memberi bayangan tersebut menerusi sebuah hantaran Instagram miliknya.

Ujarnya, dia berasa sangat bersyukur kerana sudah merasai erti kebahagiaan sebenar sambil memaparkan foto pasangannya itu di Instagram.

Alhamdulillah Ya Rabb sang pemilik hati yang meminjamkan hari seorang hambaMu yang bernama ‘Dia’ Tak pernah rasa o.bses dengan seseorang macam ni aih.

Tambah Dr Erin lagi, dia juga bertuah kerana memiliki seorang suami yang banyak membantu dalam kehidupannya kini.

Menjengah ke ruangan komen pula, ramai peminat serta pengikut wanita itu tampil mengucapkan tahniah di atas berita gembira itu.

Terdahulu, nama Dr Erin menjadi sebutan ramai berikutan kisah pernikahannya bersama Da’i Farhan di Tanah Suci Mekah sebagai isteri kedua sebelum bercerai beberapa bulan kemudiannya.

Ramai Terkejut Penampilan Baru

Terbaru, Dr Erin ada memuat naik satu foto di Instagram yang membuatkan ramai pengikut terkejut melihatnya.

Kelihatan dirinya sudah tidak lagi bertudung apabila berada di Tawau, Sabah baru-baru ini.

Melalui laporan, ramai ntizen yang mempersoalkan ti.ndakan wanita tersebut serta ingin mendapatkan kepastian darinya, jadi Dr Erin memberitahu dia tidak membuka tudung sepenuhnya.

Beliau turut menegaskan bahawa dirinya masih sama seperti dahulu dan juga tidak lupa untuk menjalankan tanggungjawabnya sebagai seorang umat Islam.

Diruangan komen, Erin berkata dia tidak membuka tudung sepenuhnya. Ujarnya, dia tidak pernah melupakan tanggungjawabnya sebagai umat Islam seperti menunaikan solat.

Biarpun ramai yang masih mengkr.itik t.indakan wanita terbabit, Dr Erin menjelaskan bahawa orang lain tidak berada di tempatnya, jadi mereka tidak tahu apa yang dirinya diuji.

Walaupun ramai yang meng.ecam, namun masih ada juga sesetengah warganet memberikan kata-kata semangat buat Dr Erin agar kekal menjadi dirinya dan lakukan apa yang disukai olehnya.

Dr. Erin Buka Cerita Cera1 Dengan Bekas Suami Kasanova – “Dia Kant0i Ada Affair, Tangan Kita Yang Tercabvt”

Bekas isteri Da’i Farhan, Dr. Erin tampil mended4hkan kisah sebenar yang berlaku dalam rumah tangganya bersama salah seorang bekas suaminya terdahulu.
Menerusi hantaran di Instagram, kata Erin atau nama sebenarnya Noorainul Naqim Mohd Radzi, 40, dia terpaksa meng0rbankan rumah tangganya bagi mengelakkan ny4wanya dan anak-anak terancam.

“Terpaksa menjandakan diri. Ramai yang kata saya ni perempuan tak baik sebab kahwin banyak kali, saya takkan buka bab percera1an saya yang lain-lain sebab menghormati keluarga bekas-bekas husband saya yang semuanya baik-baik dan memahami kenapa saya bercera1 secara baik dengan anak-anak depa.

“Bukan sebab orang ketiga cuma masalah yang boleh membahayakan nyawa saya dan anak-anak, itu je saya nak komen,” katanya.

Ded4h Erin yang juga perawat neurofisiologi, perkahwinannya bersama seorang dua anak dua mulai ret4k apabila kiriman mesej aplikasi WhatsApp skand4l suaminya ketika itu secara tidak sengaja terkant0i.

“Pendek cerita lepas seminggu akak nikah dengan duda ni, dia kant0i WhatsApp skand4l masuk depan akak ketika anak OKU main telefon bapa dia.

“Jadi akak pun bacalah nak ambil tahu sangat. Tapi akak tanya je pun kat dia kenapa kahwin dengan akak kalau tak puas mencari perempuan lagi? Akak pun merajuk la sat nak balik jumpa mama.

“Masa akak balik kampung tu dia perburuk akak kat mak dia sebijik macam dia tudvh bekas bini dia dulu tu. Dia kata kat mak dia akak ada laki lain sebab tu balik Penang.

“Lepas dah sejuk, akak balik rumah mentua tapi mentua tak nak tengok muka akak. Masa tu akak hairan napa mak dia ni, dulu baik je dengan aku takkan sebab aku balik Penang nak mar4h macam ni. Lepas tu suami call kata mak tak nak tengok muka akak lagi.

“Mak dia duk suruh anak dia cerai akak dah anak dia kata akak bini cvrang. Jadi, mak dia tudvh akak bagi nasi kangk4ng kat anak dia sebab tu anak dia susah nak tinggal akak.

“Jadi, mak ni sampai ‘berpedang-pedang kain kuninglah’, punya nak kami bercera1. Akak suruh dia balik pada mak dia, cukuplah akak kehilangan mama akak tapi takkan sanggup hilang anak-anak dengan cara tu demi pertahankan rumah tangga pvaka ini,” ceritanya.

Menerusi sepotong video yang dikongsikan di Instagram juga, Erin memuatnaik foto tangan yang berbalut selepas ins1den kant0i mesej skand4l.

“Dia yang kant0i ada affair dengan bini dan j4nda-j4nda, bila kita tanya je pun tangan kita yang tercabut. Bertuah laki ni dapat bini tak mel4wan,” katanya.

Erin pada masa sama menunjukkan bukt1-bukt1 perbualan bekas suaminya bersama beberapa individu lain termasuk individu yang difahamkan sebagai bekas isterinya terdahulu.

Menerusi perkahwinannya dengan bekas suaminya itu, Erin pernah mengalami kegvguran sebanyak dua kali.
Justeru, kata Erin lagi, dia tidak kisah seandainya perlu menjadi janda berkali-kali sekiranya perkahwinan itu membawanya ke ner4ka.

“Bukan saja-saja orang nak jadi janda, tapi kalau perkahwinan tu bawa kita ke neraka, saya tak kisah jadi janda berkali-kali. Janji Allah reda. Jangan kita takut dengan kecaman orang, yang kec4m tu pun level langau je.

“Bangun dan bangkit untuk cari syurga kita anak-beranak. Ada jodoh kahwin lagi jangan tak kahwin, rugi,” ujarnya.

Kredit : IG/BN

Be the first to comment on "Aura wanita ke-19 makin pudar, Bkas Isteri DaiFarhan Dah Tak Brtudung, Sekali DrErin Blas Buat Ramai Trdiam"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*