“Tanah ni bau bangk4i, ni tanah kvbur kak” Berderau dar4h! Peniaga terkejvt jumpa benda ni keliling kedai makan

AKIBAT perbuatan khianat restoran makanan Arab milik Leisha Sa’adon dan suaminya sepi tanpa kehadiran pelanggan.

Lebih menimbulkan tanda tanya apabila suaminya menjumpai sisa tanah dalam pasu bunga dan kaki lima di sekeliling kedai mereka yang terletak di Taman Cahaya Kota Puteri, Masai, Johor itu.

Namun ujar Leisha, 40, rakaman kamera litar tertutup (CCTV) yang memperlihatkan seorang pemuda menabur tanah berkenaan sekitar pukul 10 malam selepas kedai mereka ditutup seolah-olah merungkai segalanya.

“Kejadian berlaku kira-kira jam 10 malam selepas saya dah tutup kedai.

“Suami saya perasan dekat belakang pasu ada tanah bertaburan, awalnya saya positif je mungkin ada orang saja buang tanah kot.

“Tapi apabila check CCTV kami lihat ada orang tabur tanah di sekitar kedai saya,,” katanya kepada mStar.

Bercerita lanjut, Leisha berkata dia dan suami ada bertanya tentang penemuan aneh itu kepada seorang ustaz.

“Kebetulan ada ustaz dari pusat tahfiz di sini sini WhatsApp beritahu nak datang makan, saya pun dengan tak sedap hati masa tu minta bantuan ustaz untuk tengokkan fasal tanah tu.

“Saya terkejut apabila ustaz cium tanah tu dia kata bau bangkai dan itu adalah tanah kubur,” ujarnya.

Tanda-Tanda Pasangan Mungkin Terkena S1hir Pem1sah

Selalunya kita tengok dalam drama atau filem akan ada adegan sihir menyihir antara dua individu. Walaupun kita hiudp di dunia moden, namun masih ramai lagi masyarakat kita percaya dan mengamalkan ilmu syir1k ini. Tidak semua orang rasakan ilmu s1hir ini masih ada tetapi ia masih berlegar dalam kalangan kita.

Sih1r pem1sah atau dipanggil s1hir pelalau penghalang jodoh adalah satu s1hir yang dibuat untuk memisahkan hubungan pasangan kekasih, suami isteri atau ahli keluarga sehingga wujudnya rasa benci dan niat bermvsuh di antara mereka.

Si penghantar s1hir telah memuja dan mendekatkan dirinya dengan j1n, ibl1s dan sya1tan untuk meminta tolong dengan menggunakan jamp1 serapah, tangk4l atau menter4 bagi mendatangkan kesan yang bvruk kepada orang yang ingin dis1hirnya.

Tanda-tanda Terkena S1hir Ilmu Pengasih – SENTIASA PANAS

Jika anda mempunyai tanda-tanda ini, disarankan tidak diheb0hkan kepada orang lain kecuali seseorang yang anda percayai. Oleh itu, sekiranya anda mempunyai tanda-tanda tersebut, segera dapatkan rawatan Islam. Ini antara tanda-tandanya:

1. Kerap sakit belakang, bahu, tengkuk dan urat belikat.

2. Kerap sesak nafas, sakit dada dan ulu hati.

3. Kerap rasa gel1sah, berdeb4r tanpa sebab terutama waktu Asar ke atas.

4. Kerap sakit kepala walaupun sudah mengambil ubat.

5. Kerap kembung perut dan sendawa angin.

6. Kerap rasa berdenyut di bawah ar1-ar1 bagi seorang wanita.

7. Kitaran ha1d tak normal.

8. Lambat mendapat zur1at.

9. Menjadi r1mas dan cepat mar4h bila berdepan dengan suami atau isteri.

10. Kerap bergaduh besar walaupun berdepan dengan perkara kecil.

11. Ketika mar4h, isteri kerap meminta cera1.

12. Tidak suka tidur bersama.

13. N4fsu tiada terhadap suami atau Isteri.

14. Terc1um bau badan yang bvsuk, nafas berbau pada tubuh suami atau isteri.

15. Suka bersendirian di dalam bilik.

16. Tidak suka tempat-tempat yang bising.

17. Sukar tidur pada waktu malam.

18. Kerap mimpi bay1, menyusu dan bermain dengan bayi tersebut.

19. Kerap mimpi ul4r, kala jengk1ng dan binatang berbisa.

20. Kerap mimpi pasangan cvrang.

21. Perasaan cur1ga, cembvru bvta yang kuat.

22. Kerap bermimpi tempat k0t0r dan bvsuk.

23. Kerap terbau kemenyan, c0l0k setanggi.

24. Bila berjauhan dengan pasangan, perasaan rindu amat menebal.

25. Kerap teringat, merindui seseorang yang tidak dikenali atau dikenali.

Ini hanyalah perkongsian daripada sebuah pusat rawatan Islam. Jika anda yakin anda dis1hir atau sebagainya, carilah rawatan yang menepati syariat Islam.

Masalah rumah tangga kadang-kala menjadi rum1t akibat tiada persefahaman di antara dua pihak. Cuba berkomunikasi dengan pasangan terlebih dahulu san berbincanglah dengan cara baik. Semoga kita semua dijauhkan daripada perkara syir1k ini.

sumber: mstar

Be the first to comment on "“Tanah ni bau bangk4i, ni tanah kvbur kak” Berderau dar4h! Peniaga terkejvt jumpa benda ni keliling kedai makan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*