Ramai Trkejut Lihat Resepi Mak Neel0fa Buat Untuk Menu Brpantang Anaknya

Kuala Lumpur – Pengacara dan usahawan Neelofa selamat melahirkan anak sulung di sebuah pusat perubatan kira-kira pukul 3.44 petang Sabtu.

Suaminya, Haris Ismail atau PU Riz memaklumkan Neelofa atau nama sebenarnya Noor Neelofa Mohd Noor dan bayi mereka kini berada dalam keadaan baik.

Dalam pada itu, Haris turut memberitahu mereka memilih nama Muhammad Bilal untuk bay1 berkenaan.

“Alhamdulillahirabbil’alamin. Puji dan syukur kami panjatkan kepada Allah SWT untuk segala berkat dan rahmat-Nya, isteri saya, Noor Neelofa Mohd Noor telah selamat melahirkan Putera sulung kami pada 29 Januari 2022 jam 3.44 petang.

“Syukur Alhamdulillah, segala urusan dipermudahkan, kini isteri saya sedang berehat dan kami sedang melalui satu fasa yang sangat menggembirakan untuk kami sekeluarga,” ujarnya.

Dalam pada itu, Haris turut mengucapkan terima kasih atas doa orang ramai terhadap dia dan isteri sejak mereka berkahwin.

“Saya dan Neelofa ingin merakamkan jutaan penghargaan dan rasa penuh bersyukur atas doa yang dikirim oleh anda semua.

“Terima kasih atas ingatan kalian sejak kami mendirikan rumah tangga sehinggalah kami menimang cahaya mata.

“Sebagaimana kalian mendoakan kesejahteraan saya dan isteri tahun lalu, mohon titipkan juga doa-doa yang baik agar z.uriat yang berada di pangkuan kami ini mampu menjadi khalifah yang dapat memberikan kebaikan kepada agama dan negara,” ujarnya.

Menu Berpantang Untuk Neelofa

Antara Reaksi Orang Ramai

A.rwah mak tk bg mkn sayo pucuk manis, silap boleh jd pusing mata.

Maknya beranak dah berapa orang tak kan tak tau apa yg boleh dan x boleh. Biasa menu pantang ni dr turun temurun mungkin keturunan temurunan dia boleh makan sayur manis ni.

Uishh pucuk manis dgn jagung tu sejuk xleh mkn kot dlm pantang lain org lain cara kot harap2 tak b.entan la.

Baru nak komen setahu sis pucuk manis bersifat sejuk takut b.entan urat nanti na.uzubillah seeloknya masak je sayur sawi ikut kobis pon bersifat sejuk takut baby pon perutnya akan meragam kembong.

Sibuk nya la hai x boleh mkn pucuk manis bagai mak dia tahu lah yg terbaik utk anak dia sy pun mkn ok je badan x sama sy semua sayur pun sy mkn pantang, elok je anak 7 ni ha.

Selalu berpantang klu baru ikan kering bakar ja. mkn dgn lada 15hari ke atas baru makmertua buat sayur rebus sawi ayam bakaq,ikan senudu bakaq ulam kunyit hidup buah oren.

Xpernah pulak mkn pucuk manis dlm pantang yng mkn ikan haruan bakar sup ayam kampung ikan talang bakar tu jer kalau mak bgi mkn dlm pantang.

Baru Je Neelofa Bersalin, Sekali Foto Bayi Ini Pula Jadi Perhatian Netizen

Pelakon dan pengacara Neelofa selamat melahirkan cahaya mata lelaki di sebuah pusat perub4tan, di sini , jam 3.44 petang, kelmarin.

Suaminya yang juga pelakon, Muhammad Haris Mohd Ismail atau PU Riz meluahkan rasa syukur apabila segala urusan bersal1n berjalan lancar.

Katanya, bayi sulung mereka diberi nama Muhammad Bilal Muhammad Haris.

“Alhamdulillahirabbil’alamin. Puji dan syukur kami panjatkan kepada Allah SWT untuk segala berkat dan rahmat-Nya, isteri saya, Noor Neelofa Mohd Noor selamat melahirkan putera sulung kami pada 29 Januari 2022 jam 3.44 petang.

“Syukur Alhamdulillah, segala urusan dipermudahkan, kini isteri saya sedang berehat dan kami sedang melalui satu fasa yang sangat menggembirakan untuk kami sekeluarga,” katanya dalam satu kenyataan, hari ini.

Menurut Riz, mereka merakamkan jutaan penghargaan kepada semua pihak yang tidak putus-putus mendoakan kesejahteraan mereka.

“Saya dan Neelofa ingin merakamkan jutaan penghargaan dan rasa penuh bersyukur atas doa yang dikirim oleh anda semua. Terima kasih atas ingatan kalian sejak kami mendirikan rumah tangga sehinggalah kami menimang cahaya mata.

“Sebagaimana kalian mendoakan kesejahteraan saya dan isteri tahun lalu, mohon titipkan juga doa-doa yang baik agar zuriat yang berada di pangkuan kami ini mampu menjadi khalifah yang dapat memberikan kebaikan kepada agama dan negara,” katanya.

“Ni mommy Bilal” 

Dalam pada itu Neelofa ada memuat naik foto ketika beliau masa kecil

Biasanya anak lelaki lebih ikut gen3etik ibu, apa-apa pun kita tunggu nanti bila Neelofa sudah bersedia berkongsi foto anak mereka

Dalam pada itu, pihak pengurusan Neelofa memohon maaf kerana tidak dapat berkongsi foto putera sulung kepada pasangan bahagia itu buat masa ini.

Neelofa dan Riz berkahwin pada 27 Mac tahun lalu.

Kredit : Mstar/OlahanOM

Be the first to comment on "Ramai Trkejut Lihat Resepi Mak Neel0fa Buat Untuk Menu Brpantang Anaknya"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*