Isteri Tak Sahut Panggilan, Aliff Syukri Penlng, Sedlh Rumah Yg Didiami Terlalu Besar.

Ahli perniagaan popular Datuk Seri Aliff syukri meluahkan rasa duk4 apabila kediaman yang didudukinya bersama keluarga terlalu besar.

Menurut Aliff, rumah banglo yang terlalu besar itu menbuatkannya berasa pening tambahan pula sehingga isterinya Datin Seri Nur Shahida Rashid tidak mendengar panggilannya.

Menerusi laman sosial Instagram, Aliff berkongsi keadaan sekitar rumahnya itu untuk tatapan umum.

“Penlng aku, bila rumah dah terlalu besar jadi macam ni lah. Sedlh. Rumah besar penlng, rumah kecil penlng,” tulis Aliff di dalam vdeo.

Malah, isterinya yang berada di tingkat bawah kelihatan kecil apabila dirakam oleh Aliff yang berada di tingkat atas.

Video:

Sedlh sangat bila rumah dah terlalu besar ini pula jadinya ???apa soalan korang nak tanya kat saya sila komen di bawah

https://www.tiktok.com/music/bunyi-asal-Terlajaklaris-7058438610881940251

Sementara itu di ruangan komen, ramai wargamaya mengusik Aliff dengan memberikan cadangan agar kediamannya kelihatan kecil dan sahutannya itu dapat didengari oleh isterinya.

@Bal ALLSTARSbeli rumah flat la dato, rumah besa bagi saya.”

@Ceo Of PenasihatDato kan kaya, sediakan lah walkie talkie sorang-sorang.”

@Anuar Noraslizapasang speaker datok.”

@takdir najwacuba datuk kecikkan rumah datuk ha gituw.”

@Erny Fuzzlynna IdrisAdoiii terasa pen4tnya kalau dahaga nak berjalan pegi dapur.”

@Sleepingbeautysaya pulak rumah terlalu kecik dato sampai kentut slow pun satu rumah dengar.”

Sehingga kini, perkongsian tersebut telah menerima lebih 200,000 tontonan daripada warga TikTok.

Sumber Gmpak via tgler

 

 

Be the first to comment on "Isteri Tak Sahut Panggilan, Aliff Syukri Penlng, Sedlh Rumah Yg Didiami Terlalu Besar."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*