Wanita Gemvk Raih RM8,500 Sebulan, Jual Video Tersek4t Pada Pintu & Dalam Kereta

Siapa sangka dengan hanya mempunyai berat badan berlebihan seorang wanita mampu menjana pendapatan yang lumayan. Wanita ini dikatakan memperoleh lebih £1,500 (anggaran RM8,496) dalam tempoh sebulan berikutan kaum lelaki yang suka menonton videonya tersek4t pada pintu dan di dalam kereta.

Raih pendapatan lumayan

Foto: Mirror UK

Memetik laporan Mirror UK, wanita bertuah dikenali sebagai Danielle Birch berusia 25 tahun dari Plymouth, England mengenakan caj terhadap video yang dilakukan olehnya bagi mereka yang ‘meminati’ individu berbadan besar.

Ramai berminat untuk melihat bagaimana berat badan mempengaruhi kehidupan saya.

Wanita ini dikatakan menjual videonya pada harga £2.90 (anggaran RM16.43) dan klip berdurasi 20 minit ditawarkan pada harga RM41.35.

Mengulas lebih lanjut, wanita ini merakam dirinya sedang tersek4t pada pintu dan berada di dalam kereta serta berdiri di sebelah individu yang lebih kecil daripadanya.

Ambil masa tiga hari siap video

Foto: Mirror UK

Difahamkan, wanita ini mengambil masa selama tiga hari untuk menyiapkan video tersebut dan menjelaskan dia kadang-kala akan memakai pakaian seks1 namun sama sekali tidak melakukan perkara di luar batas.

Difahamkan, wanita ini mengambil masa selama tiga hari untuk menyiapkan video tersebut dan menjelaskan dia kadang-kala akan memakai pakaian seksi namun sama sekali tidak melakukan perkara di luar batas.

Saya dikategorikan sebagai bersaiz super untuk wanita dengan berat antara 158.8 kilogram hingga 226.8 kilogram.

Sumber: Mirror UK

Be the first to comment on "Wanita Gemvk Raih RM8,500 Sebulan, Jual Video Tersek4t Pada Pintu & Dalam Kereta"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*