“Tergmak Doa Mcm Ni..” – Azwan Ali Terasa Hati Baca Komen , Ini Permintaan Beliau Kepada Ntizen

TERKENAL sebagai selebriti sensasl yang bermuIut Iantang, pengacara Azwan Ali bagaimanapun terasa hati dengan komen segelintir ntizen yang mendoakan kecel4kaannya.

Kata Azwan, 56, masyarakat seharusnya dididik dengan budi pekerti mulia dan tidak mendoakan kebvrukan sesama manusia.

“Netizen ingat saya sak1t nak m4t1. Komen begini menyak1tkan dan keterlaluan.

“Jadilah orang yang mulia. Orang mulia sentiasa mendoakan… minta supaya cepat sembuh.

“(Bergurau dengan) hal m4t1, sak1t… tak dididik ke? Kalau orang tu sak1t… bermusvh macam mana pun pergi melawat dia,” katanya kepada mStar pada majlis pelancaran program Mic On! musim kedua pada Khamis.

Program Mic On! kembali untuk musim kedua.

Pada 14 Januari lalu Azwan terpksa dimasukkan ke sebuah pusat perubatan akibat ker4cunan makanan.

Lebih menggmparkan apabila Azwan sendiri mendkwa dia menerima rawatan di unit rawatan rapi (ICU) hospital berkenaan.

Bercerita lanjut tentang masalah ker4cunan makanan yang dialaminya itu, Azwan berkata dia mengesyaki ia berpunca daripada burger yang dibelinya dari sebuah gerai di tepi jalan pada malam kejadian.

Saya dah pernah cakap, saya akan meng4muk sehingga klamat!

AZWAN ALI

PENGACARA

“Saya beli burger tepi jalan, saya lapar sangat. Selepas beli saya terus makan dalam kereta tanpa periksa dulu kebersihannya.

“Itu salah saya sendiri, sepatutnya periksa dulu jika ada benda asing.

“Saya memang masuk ICU… lepas tu orang komen kata ingat saya dah m4t1, hidup lagi rupanya,” katanya.

Sementara itu mengulas tentang pemilihannya sebagai hos Mic On! musim kedua, Azwan berkata dia akan melakukan yang terbaik termasuk menjaga tingkah laku di televisyen.

Ajak, Ropie dan Fad diberikan tugas sebagai pengurus dalam Mic On! musim kedua.

Walau bagaimanapun selebriti berpengalaman dalam dunia penyiaran itu berkata pembabitannya di stesen televisyen tidak akan membuatkan dia berhenti memberi kr1tikan ped4s di media sosial.

“Saya dah pernah cakap, saya akan meng4muk sehingga klamat!

“Jika ada sebarang kes atau ada orang buat sesuatu yang tidak betul saya akan tegur.

“Tapi janganlah cepat meIenting kerana saya tegur untuk kebaikan semua. Di hadapan kamera saya berbeza,” katanya.

Azwan dimasukkan ke ICU akibat keracvnan makanan kelmarin.

Mic On! musim kedua bakal bersiaran di saluran Awesome TV bermula 28 Januari ini pukul 9 malam.

Rancangan tersebut menampilkan Azwan sebagai pengacara bergandingan bersama Issey Fazlisham.

Sementara barisan juri pula terdiri daripada Datuk Awie, Datuk Hattan dan Mas Idayu.

Tiga pelawak terkenal iaitu Ropie, Fad Bocey dan Ajak Shiro pula bertindak sebagai pengurus yang akan membantu 15 orang peserta membuat persembahan mereka.

Sumber: mstar/awatsheikh/tmsi

Be the first to comment on "“Tergmak Doa Mcm Ni..” – Azwan Ali Terasa Hati Baca Komen , Ini Permintaan Beliau Kepada Ntizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*