“Kasihan Laki Kau Kak” – Dikec4m Pakai Baju ‘Tak Cukup Kain’, Ini Respons Nad Zainal

Pelakon, Nad Zainal menjadi perhatian ntizen apabila berpenampilan terlalu sekks1 serta menc0l0k mata bahkan menampakkan bahagian pangkal payu d4ranya.

Menerusi hantaran dalam Instagram miliknya, Nad berkongsi beberapa keping gambar memaparkan dirinya terlibat dengan penggambaran untuk m0ntaj sebuah naskhah baharu lakonannya.

Nad atau nama sebenarnya Farah Nadia Zainal Abidin bagaimanapun menjadi sasaran ntizen kerana disifatkan terlalu sekks1 dan tidak sesuai dengan dirinya.

“Makin cantik, Makin kurang kain. Berlakon best.” tulis seorang pengguna Instagram.

“Baju ambil vaksin. Kasihan laki kau kak” tulis seorang lagi netizen.

Dalam pada itu, ada juga netizen yang menggesa Nad agar segera bertaubat dan berasa simpati terhadap suami pelakon itu, Muhammad Faliq Amirudin kerana terpaksa menanggung d0sa perbuatan si isteri.

Kata Nad atau nama sebenarnya, Farah Nadia Zainal Abidin, dia lebih rela menjadi diri sendiri daripada terlalu memikirkan pendapat orang terutama berkaitan penampilan diri yang sudah terang lagi bersuluh, sentiasa terikat dengan tuntutan kerja seni.

“Ramai yang terima kec4m itu ini sebab saya pakai s3ksi tapi saya memang jenis malas ambil pusing.

“Baju yang saya pakai di tempat kerja adalah ‘uniform’ kerja saya. Saya hanya menjadi diri sendiri kalau itu yang orang di luar runsingkan,”katanya kepada Kosmo! Online sebentar tadi.

Jarang menghampakan peminat dari segi terjemahan karakter dan penghayatan emosi peranan yang dijayakan sama ada di skrin televisyen mahupun layar perak, Nad berkata, s3ksi atau tidak, perihal berkenaan merupakan sesuatu yang bersifat subjektif.

“Terpulang mata mereka yang melihat. Saya tiada titipan nasihat buat orang yang suka mengec4m tapi saya nak cakap, saya hanya akan menjadi diri sendiri.

“Dan, saya juga akan ‘all-out’ (beri yang terbaik) dalam setiap kerja atau watak diberi. Kalau orang suruh saya taubat sebelum terlambat apa semua, terima kasih untuk ingatan itu semua.’Baju saya pakai adalah ‘uniform’ kerja saya’

“S3ksi atau tidak, saya sentiasa janjikan dalam lakonan yang saya jayakan bahasa saya sentiasa beri yang terbaik. Itu janji saya,” katanya lagi.

Sebelum ini, ibu kepada dua cahaya mata tersebut pernah dikec4m ntizen gara-gara penampilan s3ks1nya ketika bercuti bersama rakan-rakan selebriti lain di Pulau Bali, Indonesia beberapa tahun lalu.

Rata-rata peminat menyifatkan Nad sepatutnya menjaga tatasusila sebagai seorang isteri dan ibu, lebih-lebih lagi dia yang jarang sekali terpal1t dengan k0ntr0versi berpakaian s3ksi.

Sumber : kosmo

Be the first to comment on "“Kasihan Laki Kau Kak” – Dikec4m Pakai Baju ‘Tak Cukup Kain’, Ini Respons Nad Zainal"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*