Zul Ariffin Jual Bengkung, Peminat Kecew4 Aksl Dukung Dan Pelvk Wanita Bertudung

AKSI manja dan romantik pelakon Zul Ariffin bersama seorang wanita dalam sebuah video iklan yang dimuat naik pada Selasa menimbulkan rasa kurang senang dalam kalangan ntizen.

Menerusi video berdurasi satu minit itu, pelakon filem Sangkar berkenaan mesra berpelvkan, berpegangan tangan selain dilihat mendvkung wanita bertudung.

Ramai yang kecewa melihat aksi mesra Zul bersama seorang wanita dalam iklan tersebut.

Difahamkan Zul, 35, membawa watak sebagai pasangan kekasih bagi mempromosikan produk bengkvng edisi istimewa Zul Ariffin.

Bagaimanapun, aks1 berkenaan menerima krit1kan orang ramai kerana disifatkan sebagai kurang manis untuk tontonan umum di media sosial.

Selain itu, iklan tersebut juga dianggap tidak sesuai dengan standard aktor berkenaan sebagai pelakon yang mempunyai kelas tersendiri.

Tak sesuai langsung imej bertudung tetapi pelvk-pelvk macam tu
NTIZEN

Namun ada juga segelintir meluahkan rasa kec3wa melihat penerima anugerah Pelakon Lelaki Terbaik, Festival Filem Malaysia (FFM) Ke-31 itu bermesra dengan wanita lain.

“Tak sesuai langsung imej bertudung tetapi pelvk-pelvk macam tu.

“Zul Ariffin tak kan la standard berlakon iklan macam tu je?

Zul dilantik sebagai duta produk bengkvng.

“Betul ke atau iklan sahaja? Kalau betul nak kahwin semoga dipermudahkan, tak boleh dah nak excited minat g1la dengan Zul Ariffin,” komen beberapa ntizen.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by zul_ariffin (@zul_ariffin)

Terdahulu pelakon terkenal, Zul Ariffin sekali lagi menjadi perbualan hang4t ntizen apabila sebuah video yang memaparkan dirinya berpegangan tangan serta memegang muka pelakon jelita, Ruhainies tular di media sosial.

Zul Ariffin & Ruhainies berpegangan tangan

Menerusi video yang dimuat naik oleh seorang lelaki dikenali sebagai Zaharbubu di TikTok, memaparkan ‘kemesraan’ kedua-dua pelakon berkenaan ketika menghadiri sebuah majlis.

Di dalam video berkenaan turut kelihatan Zul Ariffin bersama Ruhainies seperti sedang berbual sebelum Pelakon Lelaki Terbaik FFM31 itu memegang muka Ruhaines dan memusingnya ke arah kamera lalu berpegangan tangan.

Sweet tak Zul dan Ruhainies? Hehe

Sebelum ini, pemilik nama Zulkifli Ariffin mengakui dia tidak perlu bersentuhan dengan pelakon wanita hanya untuk mendapatkan keserasian.

Malah, dia masih menghorm4ti prinsip serta pendirian setiap pelakon yang berlakon dengannya.

Video berdurasi 10 saat itu meraih lebih 2 juta tontonan dan mendapat lebih 187 tanda suka di TikTok.

VIDEO :

Menjengah ke ruangan komen, rata-rata ntizen terkejvt melihat video berkenaan dan mend4kwa sebelum ini pelakon terbabit sudah berubah. Malah ada juga di antara mereka mengatakan kedua-kedua pelakon tersebut kelihatan serasi bersama.

Sumber : zaharbubu7

Sebelum ini, tvlar foto  memaparkan pemilik nama lengkap Zulkifli Ariffin, 35, bertemu dengan Ebit namun tidak dikongsi pengisian perjumpaan mereka.

“Alhamdulillah, semalam sangat hebat (menggunakan emoji cahaya bom),” tulis pelakon filem Tombiruo itu ringkas.

Meninjau ke ruangan komen, majoriti peminatnya teruja melihat dua figura tersebut bertemu.

“Alhamdulillah, sejuk mata melihat Zul bersama Ebit,” komen seorang peminatnya.

“Dua hero Malaya,” puji seorang lagi pengikut Instagramnya.

“Ceria muka Zul jumpa Ebit. Mungkin belajar agama dengan Ustaz,” tulis seorang lagi peminatnya.

Hasi tinjauan Kosmo! Online, kebanyakkan akaun yang diikuti Zul kini ke arah ketuhanan dan mengenai dakwah Islam.

Semalam, Kosmo! melaporkan Zul seb4k sehingga menvmpahkan air mata jant4nnya ketika kesihatan ment4lnya yang tidak stabil ketika ini dalam satu siaran langsung Instagram kelmarin.

“Saya tahu (masalah) ini sukar tetapi perlu diteruskan juga hidup ini. Insya-Allah pada akhirnya destinasi kita semua satu sahaja (akh1rat).

“Kita perlu melakukan yang terbaik ketika ini dan perbaiki semua perkara yang tidak bagus setiap hari,” kata bintang filem J2: J Retribusi itu.

Pelakon bertubuh kekar itu turut menitipkan nasihat buat peminat agar jangan pernah berhenti berdoa memohon pertolongan dan dikuatkan iman oleh Yang Maha Esa.“Jangan cakap kita hanya mampu berd0a. Sebenarnya doa itu salah satu cara yang paling terbaik, kuasa doa sangat hebat,” ujarnya.

Berkongsi lanjut, Zul memberitahu dia berusaha untuk tidak berkongsi terlalu banyak masalah dalam media sosial terutama masalah peribadi.

“Saya bukan jenis yang suka menagih perhatian disebabkan hal-hal sebegitu. Kadang-kadang ded4h banyak perkara juga ada keburkan dan kebaikan. Saya tak mahu menjadi pembekal cerita-cerita sebegitu kepada umum,” katanya.

Sumber :  K! ONLINE

Be the first to comment on "Zul Ariffin Jual Bengkung, Peminat Kecew4 Aksl Dukung Dan Pelvk Wanita Bertudung"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*