“Kes Siakap Dia MenceI4h, Kes Rina Pun Ada Juga” – Kongsi F0to Bersama Rina Harun, DSV Tervk Dikec4m Ntizen

Nama Menteri Pembangunan Keluarga, Wanita dan Masyarakat, Datuk Seri Rina Harun menjadi tulr di media sos1al sejak kebelakangan ini.

Tidak ket1nggalan, usahawan sensasi Datuk Seri Vida (DSV) berkongsi sekeping f0to bersama Rina dengan pesanan jangan meny1ndir menteri berkenaan.

“Tak baik duk kutukk2 YB, No No s1ndir please,” tegasnya.

Seperti dijangka, ruangan k0men dipenuhi reaksi berbeza daripada wargamaya. Antara yang sempat dilihat, ada netizen yang seolah-olah merasakan DSV cuba menc3lah masuk dalam isu yang sedang v1ral.

“Kalau v1ral je itu ini, mesti dia nak masuk juga,” tulis seorang netizen. “Betul-betul, cari publ1siti murahan,” sokong pengguna Instgram yang lain. “Dia ni kess siakap dia menc3lah, kess Rina ni dia ada juga,” kata seorang lagi.

Bagaimanapun, DSV bert1ndak mend1amkan diri tanpa memberi respon kepada k0men demikian rupa.

Terdahulu, tulr sep0tong vide0 Rina sedang menyembur kawasan l0ngkang dan korid0r yang sudah bersih di sekolah.

Ia menjadi bualan ntizen kerana menganggap Rina seolah-olah ‘berlak0n’ di hadapan kmera hanya untuk tujuan bergmbar.

Bagaimanapun, pihak Jabatan Kebajikan Masyarakat (JKM) tampil memberi penjelasan bahawa Rina mencuc1 kesan naj1s unggas dan c1cak seperti yang dipparkan dalam vide0 berkenaan.

Pihak InfoViral tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman social ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri.

Sumber: Gempak

Be the first to comment on "“Kes Siakap Dia MenceI4h, Kes Rina Pun Ada Juga” – Kongsi F0to Bersama Rina Harun, DSV Tervk Dikec4m Ntizen"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*