Pengarah Azmi Hatta Tidak Mahu Jumpa Anaknya Selagi x-Wife, Elly Mazlein Masih Berperangai Lama

Pengarah Azmi Hatta menegaskan untuk tidak berjumpa dengan anaknya Putri Sara Sefhia selagi bek4s isterinya, Elly Mazlein tidak berubah sikapb.

Azmi Hatta atau nama sebenarnya Azmi Mohd Hata,41, akui sudah lama tidak bertemu anaknya dan berharap agar dia dan Elly segera berdamai.

“Saya boleh katakan, sudah lama saya tidak berjumpa dengan anak perempuan saya itu.

“Saya menetapkan untuk berjumpa dengan anak saya selepas Elly berubah untuk tidak terus menimbulkan sebarang pr0v0kasi.

“Saya harap dia berubah dan tidak melakukan pr0v0kasi atau menyind1r saya sehingga saya berasa tidak senang untuk melawat anak saya.

“Namun saya berdoa agar satu hari nanti kami boleh berdamai kerana saya sudah ‘move on’ dan akur jodoh kami tidak panjang tapi tidak guna juga kami berbalah,”katanya kepada Astro Gempak.

Terdahulu, mahkamah memberi hak lawatan kepada Azmi sebagai bapa seminggu sekali untuk berjumpa dengan anaknya.

Sementara itu, Azmi memberitahu kekasihnya Faye Kusairi bukan orang ketiga dalam rumahtangga mereka sebelum ini malah punca utama percera1annya juga selama ini adalah kerana sikap cembvru buta Elly.

“Elly seorang wanita yang kuat dengan sikap cembvru. Sesiapa sahaja wanita atau artis yang bekerjasama dengan saya pasti saya ditudvh cvrang.”

“Kami bertengkar kerana sikap cembvru bvtanya sehingga baju saya ditar1k sampai k0yak.

Elly juga menumbvk, memvkul malah sampai tahap sep4k ter4jang saya di dalam kereta ketika dia datang menyer4ng di lokasi semata-mata cemburukan pelakon Nelydia,” jelasnya.

Azmi menceraikan isterinya ketika sedang ham1l pada 15 Oktober 2015 di Mahkamah Rendah Syariah Sepang selepas 11 bulan berumah tangga.

Hasil perkahwinan tersebut, mereka dikurniakan seorang anak, perempuan yang lah1r pada 9 Mac lalu.

Sumber: AstroAwani

Be the first to comment on "Pengarah Azmi Hatta Tidak Mahu Jumpa Anaknya Selagi x-Wife, Elly Mazlein Masih Berperangai Lama"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*