M4ngsa Suami B4ran Pec4hkan Cermin Kereta Cerita Hal Sebenar, Anak-anak Travma Dengan Perbuatan Bapa

Beberapa hari lalu, tular di media sosial memaparkan ins1den seorang lelaki dilihat mengamvk dan memec4hkan cermin kereta milik isterinya selepas did4kwa berlaku perselihan faham antara mereka.

Walau bagaimanapun, lelaki berkenaan katanya sudah ditah4n rem4n untuk membantu siasatan polis selepas video berkenaan mendapat perhatian media.

Sumber: Kosmo

Mangsa kejadian, Amira Nabila Edy Rozimy, 24, menerusi satu temubual dengan mStar telah menceritakan apa yang berlaku pada 14 Disember lalu yang menurutnya bukanlah kali pertama berlaku dalam rumah tangga mereka.

“Selepas pecahkan tingkap, dia ambil anak sulung”

Menurut Amira, selepas daripada ins1den pec4h cermin kereta itu, suaminya telah bertindak mengambil anak sulung mereka dan dia dalam keadaan pan1k membawa anak kedua masuk ke dalam rumah.

Selepas dia pec4hkan tingkap, dia ambil anak saya yang sulung. Saya pula undur kereta sampai ke depan rumah dan bawa anak kedua masuk ke dalam rumah.

“Saya tak mat1kan enjin kereta. Kemudian dia datang ke rumah dan tinggalkan anak yang sulung tadi dan dia bawa kereta saya ke balai polis. Dia buat laporan ke atas saya,” katanya.

Kata Amira lagi, dia yang tidak mempunyai kenderaan pada masa itu terpaksa menunggu orang tuanya pulang untuk membuat laporan polis.

Setibanya di sana, suaminya sudah berada di kaunter laporan dan dilihat sudah memberi keterangan mengatakan Amira cuba menceder4kannya dengan menutup tingkap kereta ketika dia sedang memasukkan tangan untuk memberi wang.

Nasib baiklah saya ada video tu sebagai bukt1. Saya tunjuk pada IO yang in charged itu, IO tu selesaikanlah kes ini kerana dia buat laporan p4lsu tak sama dengan benda yang jadi,” katanya.

“Kenapa papa pec4hkan kereta mama?” 

Menurut Amira lagi, semenjak suaminya direman, hidupnya merasa lebih selamat dan tidak perlu sentiasa berhati-hati jika ingin ke mana-mana kerana bimbang akan dig4nggu oleh lelaki itu.

Bila ditanya mengenai pvnca keret4kan hubungan suami isteri tersebut, Amira berkata ia berpvnca dari sikap suaminya yang pan4s b4ran dan tidak bertanggungjawab dalam urusan anak-anak.

Amira juga memberitahu kejadian yang berlaku tempoh hari memberi kesan kepada ment4l anak-anaknya yang masih terkejvt akan kejadian itu.

“Kalau bagi anak yang sulung ia perkara biasa kot sebab dia tengok dari kecil. Tiga malam ini asyik bertanya, ‘Mama kenapa papa mai dekat kereta mama macam tu? Kenapa papa pec4hkan kereta mama?’

“Saya cuma cakap papa tak sengaja tu sebab dia nak tengok tingkap kereta mama okay ke tak. Dia tak travma sangat tapi adiknya setiap malam asyik menangis saja. Adik alami lvka sikit dekat pergelangan kaki dan bengk4k di dah1,” jelasnya.

Sumber: Youtube

Meskipun banyak perkara yang berlaku, suaminya masih tidak meminta maaf atas apa yang berlaku. Amira juga mengakui sudah mula sed4r akan sikap b4ran suaminya itu semenjak bulan pertama perkahwinan lagi, namun tetap memberi peluang.

Amira menasihatkan wanita yang menghadapi masalah rumah tangga sepertinya untuk jangan takvt untuk pertahankan diri sendiri. Dia juga tidak menyalahkan keluarga mertuanya atas apa yang berlaku.

Korang boleh tonton video penuh di bawah:

Sumber: mstar

Be the first to comment on "M4ngsa Suami B4ran Pec4hkan Cermin Kereta Cerita Hal Sebenar, Anak-anak Travma Dengan Perbuatan Bapa"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*