“Dah ker1ng air mata. Cukup sekadar orang tahu kami berpis4h..” – Shakilla Khoriri

Pelakon Shakilla Khoriri reda j0d0hnya dengan penyampai radio, Fizi Ali tidak panjang apabila berakhir dengan perp1sahan selepas tiga tahun berkahwin.

Menerusi laporan BH Online, pemilik nama Nurul Shakilla Mohd Khoriri itu mengakui terlalu peribadi bagi berkongsi punca perp1sahan namun percaya dengan ketentuan Allah SWT.

“Saya tahu berita ini amat mengejvtkan, bukan hanya orang luar yang tidak rapat dengan kami, malah, sanak saudara dan rakan-rakan juga terkejvt.
“Jujurnya, saya dan Fizi sudah cuba untuk memperbetulkan hubungan, tetapi, akhirnya mungkin perp1sahan boleh membuka fikiran dan hati masing-masing untuk memandang lebih jauh.
“Jika ditanya apa perasaan, saya memang sangat sedih hingga tahap sudah tiada air mata untuk ditang1si. Sayang memang terlalu sayang pada 1katan kami tiga beranak,” katanya.

Pelakon berusia 32 tahun itu berkata, cukup sekadar orang ramai mengetahui tentang perp1sahan tersebut yang disifatkan satu pembelajaran buat mereka.

“Faktor dan pvncanya, saya minta maaf. Biarlah ia menjadi rahs1a yang terpend4m, saya tidak mahu mengeluarkan apa-apa kenyataan.
“Saya anggap perkara sudah berlaku dan tidak perlulah memanjangkan cerita mengenai kenapa kami mengambil keputusan untuk berp1sah,” ujarnya.

Tambah pelakon drama Aku bukan Bimbo itu, dia tidak mahu salah dalam memberi kenyataan apatah lagi dirinya dan bek4s suami berada dalam industri sama.

“Walaupun ia berkaitan dengan orang lain, tetapi perkara ini sudah berlaku. Jadi, saya cukuplah dengan penjelasan ini,” kongsinya.

Terdahulu, Shakilla dan Fizi berkahwin pada 18 Februari 2018 dan dikurniakan cahaya mata perempuan, Ameena Sofia yang kini berusia dua tahun.

Sumber: BH Online (Fatin Farhana Ariffin)

Be the first to comment on "“Dah ker1ng air mata. Cukup sekadar orang tahu kami berpis4h..” – Shakilla Khoriri"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*