Beng4ng Beg Tangan Diragvt, Wanita Bawa L4ri M0tosikal Per0mpak

Baru-baru ini tular video di media sosial memaparkan seorang wanita yang berjalan seorang diragvt oleh dua per0mpak menaiki motosikal.

Menerusi video rakaman CCTV yang di muat naik di Instagram @memomedsos itu, pada awalnya seorang per0mpak turun daripada motosikal bertindak meragvt wanita berkenaan manakala seorang lagi tunggu di motosikal.

Wanita berkenaan dilihat cuba untuk tidak melapaskan beg tangannya itu. Melihatkan situasi berkenaan, seorang lagi per0mpak turun dari motosikal untuk membantu rakannya.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by memomedsos (@memomedsos)

Mungkin beng4ng kerana tidak dapat menyelamatkan beg tangannya, wanita tersebut tanpa berfikir panjang membawa lari motosikal per0mpak berkenaan.

Tidak menyangka m4ngsa bertindak sedemikian per0mpak tersebut cuba untuk mengejar namun gag4l untuk mendapatkan semula motosikal mereka. Difahamkan, kejadian itu berlaku di Indonesia.

Perkongsian tersebut mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang memuji tindakan bijak wanita tersebut dengan membawa lari motosikal per0mpak berkenaan.

Namun tidak kurang juga video tersebut hanya prank semata-mata dan hanya untuk k0nten sahaja. Apa pun jika benar ins1den itu benar-benar berlaku, sememangnya wanita itu sangat beran1.

Sumber: gulahangus

Be the first to comment on "Beng4ng Beg Tangan Diragvt, Wanita Bawa L4ri M0tosikal Per0mpak"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*