Bad Indigo Jatvh Sak1t, Ashira Terpaksa Kerja Cuci Pinggan Di Kedai Makan

Suaminya Bad Indigo jatvh sak1t selepas berkahwin sehingga lima jari kaki terpaksa dip0t0ng, namun ia tidak menjejaskan kasih sayang penyanyi Ashira untuk terus setia disisi.

Menurut Ashira, dia menerima keadaan itu serta menganggap apa yang mereka lalui itu adalah ujian dalam rumah tangga. Sentiasa berfikiran positif, Ashira berkata dia banyak berdoa agar diberikan kekuatan untuk menempvh dvgaan yang mendatang.

“Tak tahu nak kata apa, ini adalah ujian selepas berumah tangga dengan dia tiba-tiba jatvh sak1t. Semasa C0vid-19 ni besar dvgaan saya hadapi. Saya dan ahli keluarga p0sitif C0vid-19, kemudian saya kehilangan mak t1ri disebabkan v1rus itu juga,” katanya.

Dalam pada itu, Ashira berkata dia melakukan kerja sambilan di sebuah restoran dengan mencuci p1nggan pada setiap hujung minggu serta membuat review berbayar di Instagram untuk menambah pendapatan sampingan.

“Saya tak ada kerja semenjak habis Gegar Vaganza dan PKP sampai sekarang memang tak ada kerja nak buat, saya just buat review la sedikit sebanyak dapat membantu.

“Say masih menanti kalau ada panggilan untuk menyanyi tapi masih belum ada rezeki, weekend saya kerja kedai makan dekat Puch0ng basuh pinggan, ambil order dan hantar order.

“Nak cakap struggle tu tak, Alhamdulillah cukup makan, ada tempat tinggal. Selain itu ada beberapa insan dan kawan-kawan yang tolong,” katanya.

Terdahulu, Bada berdepan kesukaran apabila lima jar1 kakinya terpaksa dip0t0ng akibat penyakit d1abetes. Bad berkata dia terpaksa berjalan menggunakan walker untuk membantunya bergerak.

SUMBER: Mstar Online

Be the first to comment on "Bad Indigo Jatvh Sak1t, Ashira Terpaksa Kerja Cuci Pinggan Di Kedai Makan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*