Suami Pec4hkan Cerm1n Kereta, Anak Dan Isteri Menjer1t Ketakvtan

Tidak dinaf1kan sejak kebelakangan ini ada sahaja masalah rumah tangga tul4r di media sosial lebih-lebih lagi melibatkan keker4san.

Seperti kisah yang tul4r baru-baru ini, seorang wanita berkongsikan video memaparkan suaminya menghampiri keretanya serta memec4hkan cerm1n.

Lebih memb1mbangkan, ketika itu anaknya berada di tempat duduk penumpang hadapan menang1s mungkin takvt atau terkejvt dengan kejadian berlaku dihadapan matanya. Bagaimanapun, tidak ada sebarang keced3raan berlaku.

Menurut wanita itu, pada awalnya suaminya memaklumkan ingin memberi duit belanja kepada anak-anak, namun lelaki berkenaan bertindak agres1f apabila melihat t1ngkap kereta hanya dibuka sedikit sahaja.

Wanita itu menjelaskan dia berbuat demikian kerana sebelum ini suaminya pernah membawa lar1 dokumen penting apabila tingkat dibuka penuh.

Ujarnya, disebabkan kejadian itu dia lebih berhati-hati dan hanya membuka tingkap sedikit sahaja namun tidak sangka perkara lebih tervk berlaku.

Jelasnya lagi, dia kini dalam proses bercera1 dengan suami dan sudah tidak duduk sebumbung sejak April lalu.

Perkongsian wanita itu mendapat pelbagai reaksi daripada netizen yang turut ber4ng melihat tindakan lelaki itu yang bertindak agres1f di hadapan anak-anak.

Malah, ada yang b1mbang bagaimana jika k4ca pada cerm1n itu terkena pada anak-anak. Dalam pada itu, ada yang meminta wanita itu supaya membuat laporan polis untuk pastikan kejadian sama tidak berulang.

SUMBER: Facebook Amira Nabila

Be the first to comment on "Suami Pec4hkan Cerm1n Kereta, Anak Dan Isteri Menjer1t Ketakvtan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*