Nora Danish K0ngsi Gambar Panjat Bukit, Sekali Ntizen Perasan Bnda Lain.

Penampilan pelakon kecil m0lek, Nora Danish sering kali mnjadi buah muIut ntizen. Jika sebelum ini, Nora Danish menerima kec4man yang hbat daripada ntizen susulan berkongsi outfit ketika bercuti di Pulau Langkawi, Kedah bersama keluarga dan rakan baiknya.

Ke mana seterusnya?

Terbaru, pelakon yang sinonim dengan drama Puteri berkongsi aktiviti hjung minggunya dengan mend4ki Bukit Dinding, yang terletak di Taman Setiawangsa. Menerusi kapsyen pendek yang dikongsi, Nora berjaya menghabiskan trek bukit tersebut se jauh enam kilometer dan sempat bertanyakan lokasi seterusnya bagi melakukan aktiviti Iasak ini.

Kali pertama, dan bukannya kali yang terakhir. Mana seterusnya? #6Kilometer.

Bagaimanapun, apa yang menarik perhatian ramai adalah outfit Nora berwarna coklat ketika mendakl bukit yang dikatakan s3ksi dan menampakkan s0sok badannya.

Menerusi ruangan komen, rata-rata ntizen dipercayai kurang senang dengan pakaian pelakon cantik ini berikutan dirinya sudah memegang status sebagai isteri dan ibu kepada dua cahaya mata.

Respon ntizen

Nora Danish Bertdung Litup, Sekali Ntizen Perasan Benda Lain

“Dah pakai macam ni tolong jangan buka dah macam hari tu ded4h aur4t. Tolong sangat-sangat,” rayu ntizen di Instagram ketika Nora Danish berkongsi fotonya anggun berbaju kurung dan bertdung litup.

Tiga keping foto memaparkan Nora penuh kudus itu kebanyakannya mendapat respon positif daripada peminatnya termasuk rakan selebriti.

Malah, ramai juga yang memuji kejelitaan Nora yang nampak lebih muda, tenang dan persis beberapa selebriti tanah alr antaranya Mira Filzah.

“Ini barulah perempuan Melayu terakhir,” komen @abdkhalex.”Cantiknya Nora pakai baju kurung, teruskan berpakaian macam ni barulah cantik,” puji @ismailabd581010.

“Macam anak dara.. cantik sangat,” tambah @darlinohana.

“Tentu hati rasa tenang kan pakai macam ni,” kata @rosilla_a.

“Muka macam Mira Filzah pun ada, manis.. sejuk mata memandang,” kata @faridahesmin.

Namun, ada juga yang terus menasihati Nora untuk teruskan usaha menjaga aurat dan berpakaian sopan.

“Kejap buka kejap tutup, pening aku sebagai ntizen. Korang jangan kec4m aku cakap je, sebab cantik bila dia tutup, bila buka mata aku auto jadi sedlh,” luah salah seorang pengguna di ruang komennya.

Difahamkan Nora terbabit dengan sesi fotografi jenama pakaian tempatan di beberapa lokasi di sekitar ibu kota.

Malah, aksinya terhntuk tiang ketika cuba memnjat tebing bangunan Sultan Abdul Samad turut mencuit hati.

Terdahulu, aksi darlng Nora ketika bercuti di pulau peranginan Langkawi, Kedah mendapat reaksi kurang menyenangkan daripada kalangan wargamaya.

Pelakon jelita Nora Danish menjadi selebriti terawal tiba di Pulau Langkawi, Kedah sejurus inisiatif gelembung pelancongan di lokasi peranginan terkenal itu dibuka pada 16 September lalu.

Menerusi Instagram Stories miliknya, Nora, 39, meluahkan rasa gembira dan bersyukur kerana setakat ini tiada kes positif CVD-19 dilaporkan melibatkan pelancong yang berkunjung ke Langkawi.

Hantaran tersebut turut disertakan dengan tngkapan skrin (screensh0t) artikel daripada sebuah portal.

Dalam pada masa sama, pemilik nama Nora Mohd Danish Hanif berharap agar sektor pelancongan lain juga akan dibuka tidak lama lagi.

Alhamdulillah kami sebagai ‘tikus makmal’ rasa bertuah. Semoga dapat lagi tempat-tempat pelancongan lain dibuka, Insya-Allah doa yang baik-baik.

Sejurus pulang dari pulau tersebut, pelakon filem Polis Evo membuka semula ruangan komen selepas dikec4m gara-gara mengenakan pakaian s3ksi ketika bercuti.

Nora kelihatan tidak melatah kerana memilih untuk tidak membaIas sebarang komen ‘ped4s’ daripada ntizen.

Kredit ohbulan, tmsi

Be the first to comment on "Nora Danish K0ngsi Gambar Panjat Bukit, Sekali Ntizen Perasan Bnda Lain."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*