Gambar Selalu Tutup Pervt, Neelofa Sekali Lagi Cetvs SpekuIasi Peminat.

Meskipun para peminat membuat spekuIasi tentang kehamiIannya, selebriti popular Neelofa memilih untuk ‘mengunci muIut’ dimana tiada sebarang pengakuan atau pen4fian dibuat.

Memetik laporan Kosmo! Online, beberapa posting terbaharu oleh selebriti berusia 32 tahun itu di laman Instagram sekali lagi mengundang persoalan ramai didkwa sedang berbdan dua.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

 

Menerusi perkongsian foto, dapat dilihat bekas pengacara MeleTOP itu mempromosikan sejadah di bawah jenama miliknya selain sebuah tas tangan mewah.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Neelofa (@neelofa)

 

Bagaimanapun, segelintir ntizen mendkwa cara ‘posing’ Neelofa seperti ingin menutup bahagian pervtnya dengan produk yang dipegang. Begitu teliti mereka perhatikan ya!

Kalau benar, pasti ramai  tumpang gembira dan mendoakan yang terbaik. Namun sehingga kini, isteri kepada pendkwah bebas Haris Ismail atau PU Riz itu tidak membuat sebarang pen4fian mengenai dkwaan tersebut.

Terdahulu, Neelofa dan Haris mendirikan rumah tangga di sebuah hotel terkemuka di ibu negara pada 27 Mac lalu dengan bertemakan Jabal Rahmah yang menjadi tempat pertemuan Nabi Adam AS dan Hawa.

Sumber: Kosmo! Online

Kredit OMM

Be the first to comment on "Gambar Selalu Tutup Pervt, Neelofa Sekali Lagi Cetvs SpekuIasi Peminat."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*