7 Tahun Tunggu Kehadiran Zurlat, Isteri Pernah Dihln4 Depan 0rang Rmai.

Setiap perkahwinan pastinya mengharapkan agar menimang cahaya mata bagi mengukuhkan kebahagiaan. Namun begitu, masih ada yang diduga apabila belum dikurniakan zurlat walaupun sudah mendirikan rumah tangga dalam waktu yang lama.

Masih menanti kehadiran zuriat, pernah dihlna

Hal ini dikongsikan sendiri oleh seorang pengguna TikT0k dikenali sebagai @naeamy apabila sudah tujuh tahun bernlkah dengan suami namun masih menanti kehadiran anak dalam kehidupan mereka.

Apa yang lebih menyedlhkan, dia pernah dihlna di hadapan orang ramai hanya kerana belum dikurniakan rezeki.

Dihlna gmuk sebab tu tak ada anak

VlDE0

Menurutnya, ada satu ketika seorang pakcik mengatakan dirinya gmuk dan menjadi pnca tidak mendapat anak lagi walaupun sudah bertahun-tahun kahwin.

Jadi, dia nek4d mengurangkan berat bdan sehingga berjaya memperoleh berat 85kg dari 105kg sebelum ini. Namun, lain pula persepsi sesetengah orang apabila mengatakan dirinya saklt dan tidak svbur.

Dah kurus tvduh tak subur pula

Tk pernah pertik4i rezeki Allah S.W.T

Walau bagaimanapun, @naeamy tetap percaya dengan rezeki daripada Allah S.W.T dan langsung tdak pernah pertik4i dengan apa yang dikurniakannya.

Dia juga akui tak pernah ptus berdoa agar suatu hari nanti dikurniakan zurlat sendiri dan bersyukur kerana kekal bahagia dengan suami tersayang.

Dugaan buat awak

Sehubungan dengan perkongsian tersebut, rata-rata warganet telah meninggalkan komen dengan mendoakan agar pengguna TikTok berkenaan segera dikurniakan cahaya mata dan mereka juga memberikan kata-kata semangat supaya pasangan tersebut kekal tabah dengan ujian ini.

Selepas menerima pelbagai kata-kata naslhat dan penguat semangat, @naeamy telah menulis diruangan komen dengan mengucapkan ribuan terima kasih kerana mendoakannya.

Dia juga turut mendoakan mana-mana pasangan yang senasib dengannya agar segera menimang cahaya mata sendiri.

Sumber OMM

Be the first to comment on "7 Tahun Tunggu Kehadiran Zurlat, Isteri Pernah Dihln4 Depan 0rang Rmai."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*