“Kenapa Jujur Sangat Nii” – Azal Ded4h Selebriti L4nggar SOP Di ‘Wedding’ Neelofa, Zarina Mohon Maaf

Untuk yang dah lama mengikuti pelakon Zarina Zainuddin, korang mesti tahu yang Zarina dan suaminya Dato Sri Dr Abu Raihan mempunyai empat orang anak dan dua daripadanya merupakan kembar Azal dan Azil yang menghldap autlsme.

Baru-baru ini, salah seorang dari anak Zarina, Azal yang mempunyai Instagram peribadi sendiri telah menjadi tmpuan ntizen selepas dia mended4hkan beberapa selebriti yang didkwa gagaI mengikut Prosedur Operasi Standard (SOP) ketika menghadiri majlis perkahwinan Neelofa sebelum ini.

“Azalll kenapa jujur sangat ni”

Menerusi Instagram, Azal telah memuat naik beberapa gambar yang diambil oleh selebriti di sekitar majlis perkahwinan Neelofa beserta kapsyen:

Ini adalah beberapa artis Malaysia yang menghadiri majlis perkahwinan Neelofa, termasuk Izara Aisyah, Adib Khalid, Scha Al-yahya, Awal Ashaari, Hannah Delisha dan suaminya yang tak pakai peIitup muka, tak lakukan pnjarakan fizikal dan sosial serta meI4nggar SOP!”

Bukan sahaja Azal telah memuat naik gambar-gambar selebriti ini, anak istimewa ini juga turut dengan beranlnya tag Instagram selebriti yang disebut ini satu per satu. Wahhhh

Sementara itu, dapat dilihat di ruangan komen, Zarina Zainuddin telah menegur perbuatan anaknya ini.

Aduhhh dia jadi p0Iis pulakkk. Dah takde kerja lain ke menyibuk haI orang… Azal jadi reporter lah dapat gaji.”

Pun begitu, rata-rata ntizen terhibur dengan posting yang dibuat oleh Azal ini serta memuji tndakan pemuda ini.

“Dia tak tahu nak cakap pusing-pusing”

Mengulas lanjut mengenai pended4han anaknya, Zarina sebagai rakan artis memohon maaf kepada selebriti-selebriti yang disebut di dalam posting Azal tersebut, lapor Harian Metro.

Saya pun perlu menjaga hati orang dan sebagai mnusia, saya juga ada melakukan kesaIahan. Kadang-kadang, kita terlepas pandang.”

Tambah pelakon ini lagi, akaun Instagram milik anaknya itu dikendalikan sepenuhkan oleh Azal dan kata-kata yang dikeluarkan mengikut hatinya.

Azal memang anak yang jujur. Dia tak tahu nak cakap berpusing-pusing. Dia suka tengok berita dan tahu banyak perkara mengenai lsu semasa. Dah macam wartawan pula.

“Saya kadang-kadang sibuk dengan urusan kerja dan tak sempat nak memantau. Jadi, kalau ada benda yang dirasakannya tak betul, dia akan cakap secara terus.”

Kata Zarina lagi, walaupun anaknya itu anak istimewa, Azal sentiasa menjaga SOP setiap kali keluar rumah malah dalam begnya ada banyak sanitiser dan peIitup muka dan kalau masuk ke pusat membeli-beIah, dari pintu masuk hingga ke semua kedai dia akan imbas kod MySejahtera dan suhu badan.

Wahhh dahsyatlah Azal!

Sumber: LM via tgler

Be the first to comment on "“Kenapa Jujur Sangat Nii” – Azal Ded4h Selebriti L4nggar SOP Di ‘Wedding’ Neelofa, Zarina Mohon Maaf"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*